lördag 11 augusti 2012

Sommartider

Nu var det länge sen jag bloggade och jag har hunnit med en hel del sen sist. Jag ska försöka sammanfatta lite kortfattat med hjälp av bilder.

Vi var i Sundbyholm och lyssnade på Kent 20 juli och tog ett av sommarens bästa beslut när vi bestämde oss för att cykla ut. Vi hade med oss picknick och vin och vädret var på vår sida. Det var en av de bästa kvällarna denna sommar!


Marcus och jag spenderade ett dygn i Floodarnas sommarstuga där vi kollade på OS, fiskade och grillade. Mycket mysigt!




Vi åkte upp till Stockholm och jag fick min födelsedagspresent av Marcus som innefattade en hotellnatt och Allsång på Skansen där vi dansade och pausade till Penetoz bland annat.


Fler konserter har det också blivit; Kapten Röd, några låtar med Takida och igår åkte jag, Camilla och Sara till Västerås och tittade på Winnerbäck.


En hel del festande med underbara människor har det självklart också blivit. I övrigt har den mesta tiden på semestern spenderats framför tv:n och OS. Det är ju helt underbart när det finns sport på tv hela dagarna. Jag tycker att det har varit ett mycket bra mästerskap med många höjdpunkter.

Inga kommentarer: