onsdag 9 maj 2012

Mitt nya joggande jag

Om en vecka är det bara en månad kvar till Å-varvet och jag har fortfarande bara sprungit fem kilometer som längst. Men det går iaf lättare och lättare så nu måste jag förlänga mitt vanliga varv. Jag kommer nog aldrig bli en sån där hurtbulle som tycker att springa är det skönaste som finns, men jag hatar det iaf inte längre. Idag var det faktiskt riktigt skönt, men det var nog mest för att det regnade. Jag är faktiskt riktigt stolt att jag överhuvudtaget tog mig ut eftersom jag inte var hemma från jobbet förrän tjugo i sju.

Satt och googlade på lite bilder från förra årets Å-varv och på de ser det ut som att det var riktigt mycket folk som stod utmed banan och tittade på. Det räknade jag verkligen inte med när jag anmälde mig. Så nu hoppas jag ännu mer att det kommer att regna den 16 juni, både för att det är skönare att springa men kanske ännu mer för att det borde skrämma bort lite publik.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken hurtbulle. Duktigt!!!
Jag hoppas på solsken, så man kan sitta och lata sig med picknick-korgen och kolla in alla vältränade.
Puss Mamma

Anonym sa...

Duktiga du....Lycka till! I övrigt håller jag med Inga-Lena *skrattar*
Kram på dig / Anki

Carina sa...

Härligt, spring på det blir bättre o bättre. Kram