torsdag 26 april 2012

Tupperware

I tisdags var jag hemma hos Carolina på mitt livs första Tupperware-party. Det var väldigt trevligt, men svårt att välja vad jag skulle köpa. Jag skulle kunna tänkt mig ganska många grejer men det är ganska dyrt så jag fick behärska mig lite. Till sist landade jag på en bytta man kan koka ris och liknande i micron med, en låda att ha grönsakerna i kylen i som ska leda bort fukten samt några pyttesmå lådor att ha dressing och liknande i till matlådan. Jag känner mig mycket nöjd med dessa val så nu hoppas jag bara att de är så bra som alla säger.

1 kommentar:

Malin sa...

de är de! ;) Säger hon som har lådorna fulla av Tuppeware (och som trodde att det uttalades som det skrivs och inte var ett engelskt ord tills hon flyttade till Sverige ;)).

Som tur är har jag fått allt i julklapp, för de lär ska va grymt dyrt me dessa plast byttor, well,well! Fast den där risbyttan verka ju fiffig! du får återkomma om hur den funka sen! :)