fredag 13 april 2012

31 days and counting

Igår skjutsade jag Marcus till Skavsta och han åkte tillbaka till Malta. Han var hemma i nio dagar och de dagarna flög verkligen iväg. Det var jätteskönt att ha honom hemma men det var fullspäckat schema varje dag. Jag var tydligen inte den enda som ville träffa honom. Nu känns det jättetomt i lägenheten och det kommer ta ett tag innan jag vant mig igen. Men som tur är har jag fullt upp den närmaste tiden så det kommer nog gå fort fram till den 15 maj när jag åker ner till Marcus. Jag hoppas det iaf. Jag kommer att fylla de närmaste veckorna med bland annat:
  • 30-årsfest i Uppsala imorgon.
  • Tre dagars kurs i Stockholm 18-20 april.
  • Golden Hits med jobbet den 20 april.
  • Shopping i Stockholm med några av tjejerna den 21 april.
  • Introduktionsdag för alla nyanställda på PwC 23 april.
  • Konsert med Mikael Wiehe den 27 april.
  • Valborgsfirande i Uppsala 29-30 april.
  • Handbollsfinal i Malmö den 12 maj (för det räknar vi väl med eller hur?).

Däremellan kommer jag fylla tiden med så mycket träning jag bara kan klämma in och en hel del sport.

Inga kommentarer: