tisdag 13 mars 2012

Malta

Jag var ju och hälsade på Marcus på Malta onsdag till söndag. Otroligt nog finns det inte ett enda bildbevis på att jag faktiskt varit där. Varken jag, Marcus eller hans två sambor tog upp kameran en enda gång. Men det var iaf helt underbara dagar jag hade där. Vädret var riktigt dåligt men det spelade liksom ingen roll. Jag var där för att träffa Marcus och se alla platser han pratar om och träffa de människor han umgås med. Jag hade ju inte ens träffat Nathalie och Nicolina som Marcus bor med tidigare så det var jättekul. Världens gulligaste tjejer och jag trivdes väldigt bra i deras sällskap. I brist på annat fick jag sno den enda bilden jag hittade på de två tillsammans på Facebook.

Det var verkligen jätteskönt att träffa Marcus och själv få uppleva allt han pratar om. I längden tror jag att det kommer att göra att det blir lite lättare att vara ifrån varandra när jag kan hänga med i hans berättelser. Men samtidigt blev jag påmind om vad jag saknar vilket har gjort att det har känts väldigt tråkigt sen jag kom hem. Jag hade mer eller mindre vant mig innan jag åkte men nu får jag liksom börja om igen. Men snart är det påsk och då kommer han hem. Bara tre veckor kvar idag. Nedräkningen har börjat...

2 kommentarer:

limpblom sa...

Tänk så här: snart är han hemma för gott och då kan ni gifta er + skaffa barn!!!! JAAAAA

Åli sa...

Åh vad skådar mitt högra öga: en ålänning!? ;) han är i gott sällskap! :P