måndag 26 mars 2012

Brödbak

Igår bakade jag återigen bröd. Jag har inte köpt frukostbröd sedan i november. Men den är gången testade jag ett nytt recept - fiberbröd med bl a morötter, lingonsylt och kummin. Riktigt gott var det.

Jag chockade nästan mig själv när jag ställde mig och bakade bröd igår nästan direkt efter att jag vaknat för jag var verkligen jättetrött. Det var riktigt jobbigt att ställa fram klockan. Vi var ute i lördags och jag gick och la mig vid fyra. Men då blev hon ju helt plötsligt fem. Sen vill man ju inte sova hela dagen så det var bara att pallra sig upp trots att jag kände mig lite vimmelkantig.

Men det var nästan ännu värre imorse. Jag var verkligen sjukt trött. Dessutom var det ju mycket mörkare så det var inte lätt att ta sig upp ur sängen.

Inga kommentarer: