tisdag 28 februari 2012

Weekends

Jag har blivit en typisk svensson som bara lever för helgerna. Men med tanke på vilka grymma helger jag haft på senaste tiden är det inte så konstigt.

I lördags blev det återigen party. Den här gången i form av reunion från högstadiet när vi firade Sandras födelsedag. På just den här bilden ser vi kanske inte jätteglada ut men vi hade en jätterolig förfest. Sen lyckades jag och Camilla hitta den bästa musiken på Le Grand så det var en mycket lyckad kväll. Klockan hann bli halv sex innan jag kröp ner i säng. Camilla och Peppe följde nämligen med hem till mig för lite efterhäng, efter krogen och mat på Corner. Trevligt, men kanske inte helt nödvändigt.

I helgen får det nog lov att bli lite lugnare. På söndag ska jag nämligen köra vasaloppsspinning från klockan åtta på morgonen tills första åkaren går i mål.

Inga kommentarer: