torsdag 19 januari 2012

Redo

Träningsväskan står packad och klar. När passet börjar klockan sju på morgonen gäller det att tjäna in varje minut på morgonen.

Jag börjar komma in i rutinerna igen så smått. Det känns jättebra att komma igång med träningen ordentligt. Jag får direkt mycket mer energi. Självklart bidrar även det faktum att jag sköter maten bättre och inte bara äter gröt hela tiden.

Ikväll blev jag bjuden på middag av mamma framför handbollen. Egentligen hade jag bjudit över henne till mig men så blev det ändrade planer. Så nu fick jag till och med en matlåda på köpet. Mamma har också gått med i Viktklubb och idag gjorde hon ett av deras recept och det underlättar ju för mig när jag ska fylla i vad jag ätit. Annars är det ganska jobbigt när man blir bjuden på mat eftersom det är svårt att veta exakt vad maten innehåller om man inte lagat den själv.

1 kommentar:

Carina sa...

Halloj, ja du är duktig du, glöm inte bort å fuska ibland. Kram