måndag 9 januari 2012

Me, myself and I

Idag åkte Marcus tillbaka till Uppsala efter att ha bott hos mig i tre veckor. Det är verkligen stor skillnad på att vara en eller två personer på mina 38 kvadrat. Men det är väl lika bra att jag vänjer mig för nu är det mindre än en månad kvar tills Marcus åker till Malta. Visserligen har vi redan haft ett långdistansförhållande i sex månader men det är ju lite skillnad på Uppsala och Malta. Under hösten har jag tyckt att det har varit jobbigt om jag inte träffat honom på två veckor, men under våren får jag nog nöja mig med att träffa honom två gånger. Men fem månader går väl fort?

2 kommentarer:

Tove sa...

De kommer att svischa förbi! Ni får längta efter varandra, och när Marcus kommer hem har ni gått igenom något som bara kommer att göra er starkare. Du fixar det! <3

Josephine sa...

Fem månader går fort, speciellt när man jobbar så mycket som du.