torsdag 8 december 2011

Nystart

Nu var det riktigt länge sen jag uppdaterade. Men det har minst sagt varit fullt upp den senaste tiden och bloggen har faktiskt glömts bort. Har haft funderingar på att lägga ner den, men jag tycker om bloggen. Jag tycker om att kunna gå tillbaka och läsa vad jag gjorde för några år sedan. Men om jag ska kunna göra det framåt också gäller det så klart att jag uppdaterar då och då.

Därför har jag bestämt mig för att hålla den vid liv även om jag kanske inte skriver lika ofta som under studietiden. Då kunde jag ju skriva flera inlägg om dagen och det lär nog inte hända speciellt ofta nu. Men med tanke på hur mycket som hänt i mitt liv den senaste tiden borde jag nästan ha mer att skriva om nu, men det handlar framförallt om att jag inte tar mig tiden att sätta mig ner och skriva ett inlägg. Men nu ska jag alltså göra ett nytt försök och så får vi se om jag har några läsare kvar.

Jag börjar med att bjuda på några bilder från lördagens inflyttningsfest. Jag var alldeles för upptagen med att leka värdinna för att hinna fota så jag har fått alla bilder från Viktor.



















Det blev en mycket lyckad kväll och jag var väldigt glad över att så många kom. Uppsalavännerna och gamla vänner från tuna som jag inte träffar så ofta var gäster som värmde lite extra i hjärtat.

4 kommentarer:

Tove sa...

Jag är kvar! Kul med uppdatering. :) Kramar!

Carina sa...

Hej,jag är också kvar, vore kul om fortsätter, kul att att få veta vad som händer dig till vardags o fest. kul att din inflyttningsfest blev lyckad. Ha re bra, kram

Sofia Norberg sa...

åh finingar!!

Josephine sa...

Jag går ut typ en gång om
Året och få lyckas du inte få med mig på
Bild ;)