torsdag 10 november 2011

Skostöld

Idag blev mina älskade skor snodda på Friskis under tiden jag tränade. När jag gick från jobbet var jag helt slut i huvudet. Lägg därtill ett skivstång/spin-pass och jag var helt färdig hela jag. Därför trodde jag att det var jag som var blind. Men jag gick igenom den där skohyllan fem gånger och de fanns verkligen inte där. Sjukt irriterande! Det är väl ingen idé att hoppas att någon bara tagit fel och lämnar tillbaka dem imorgon.

På jobbet går det för övrigt bra. Alla är jättesnälla och trevliga. Men snurrigt i huvudet är det allt. Därför måste jag gå och lägga mig nu så att jag orkar med morgondagen. Skönt att det är fredag imorgon. Perfekt att börja med en kort arbetsvecka.

3 kommentarer:

saris sa...

Vilken idiot!!!!!!!

Mamman och Mini sa...

Lås in skorna !!!

Carina sa...

Hur fan kan gå omkring i någon annans skor med gott samvete, lås in allt, det är inte första gången det händer. Kram