torsdag 20 oktober 2011

Saker som piggar upp

När jag kom tillbaka till jobbet igår morse var hela mitt skrivbord belamrat med papper och mailboxen svämmade över. Så det har minst sagt varit mycket att göra de här dagarna.

Tur då att det finns små saker som piggar upp en vanlig trist torsdag. Som att komma hem och upptäcka att jag äntligen fått en sil i diskhon. Ni vet den som den tidigare hyresgästen råkade få med sig. Hur man nu lyckas med det.

Men dagens höjdpunkt var ändå när jag var barnvakt till världens sötaste Kayla. Visserligen sov hon bredvid mig i soffan större delen av tiden men det är ju mysigt det också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hanna! Kul att läsa din blogg. Fick adressen av pappa Rolf :-). Hoppas vi ses nån dag...har inte träffat dig sen du slutade hos oss...tror jag. Grattis till lägenheten o jobbet. Kramar Anki på Telia

Carina sa...

Hej, det är vi mogna damer som tycker om att tycka på din blogg. Jag tycker den är mysig o underhållande. Kram Christer o Pappa hälsar.