söndag 23 oktober 2011

Fin höstdag

Vilken fin höstdag det har varit idag! Mamma och Lasse hämtade upp mig och så tog vi en promenad i Vilsta innan vi fikade i solen. Jätteskönt var det. Annars har det inte hänt så mycket idag. Typiskt söndag med andra ord. Har fixat lite smågrejer och kollat på serier.

Ledaruttagningen igår gick bra. Det var riktigt roligt. Nu är det bara och vänta och se, vi ska få besked inom en vecka. Vi höll på i fyra timmar så jag var ganska trött när jag kom hem. Därför var det tur att jag fick besök på kvällen annars hade jag nog somnat tidigt i soffan. Tjejerna kom över för att kolla in lägenheten och jag bjöd på mat. Sen tittade Nicklas förbi och han, jag och Camilla åkte ner till Le Grand. Det var en riktigt bra kväll!

Imorgon börjar min nästsista arbetsvecka på Skatteverket. Jag har nog inte riktigt förstått det än. Däremot förstår jag att jag inte kommer att hinna med allt jag skulle vilja hinna med. Men det är bara att jobba på så att jag hinner med så mycket som möjligt.

Inga kommentarer: