tisdag 20 september 2011

Oh no

Alla jag jobbar med har varit sjuka någon gång under de senaste veckorna så jag har bara gått och väntat på att det ska drabba mig också. Jag har knappt vågat ha en träningsfri dag eftersom jag tror stark på träningens förmåga att motverka förkylningar.

Men de senaste dagarna har jag känt lite, lite i halsen. Och idag kunde jag känna hur min kroppstemperatur höjdes för varje timme på jobbet och hur jag fick mer och mer ont i bröstet. Det sätter sig nämligen alltid i bröstet på mig när jag får ont i halsen. Än så länge känner jag mig tillräckligt pigg för att gå till jobbet men det är väl bara en tidsfråga innan det bryter ut ordentligt. Eller så har jag sådan tur att jag sover bort det under natten. Jag tror jag satsar på det och säger godnatt nu.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: