lördag 30 juli 2011

Lördag är partydagen

Sjukt dålig uppdatering i den här bloggen faktiskt. Jag sitter knappt vid datorn när jag kommer hem från jobbet och om jag gör det så är det bara för att leta lägenheter. Och det går ju sådär måste jag säga. Jag börjar ställa in mig på att jag inte kommer att få tag på nån till 1 september. Men det löser sig nog på nåt sätt ändå. Jag känner mig faktiskt inte allt för stressad över det. Det ordnar sig alltid.

Ikväll blir det iaf utgång med tjejerna. Tove är i stan så det har varit bestämt sen i mitten av juni att vi ska ut och dansa ikväll. Senast det var fest såg det ut såhär:

Jag hade självklart glömt min kamera så jag har snott bilderna från Karin. Ikväll blir det inte riktigt lika fancy men jag har köpt mitt favoritvin så det duger nog det också. Men nu ska jag snart ut och springa så att jag verkligen är värd en utekväll.

1 kommentar:

Carina sa...

Ja,du Hanna det börjar bli lite väl glest på bloggen, har ju blivit van att läsa varje dag. Så det är lite snopet när den 16e dyker upp hela tiden. Men bättre sent än aldrig. kram.