lördag 4 juni 2011

Summer days

Igår var en mycket bra dag som spenderades på en filt ute på gräsmattan tillsammans med Carro, en flaska Asti och lite tilltugg. På kvällen blev det så klart fotboll och sen åkte jag och Carro ner på stan. Vi testade Snerikes först men kön var för lång så det blev BJ istället. Där stötte vi på alla möjliga konstiga människor och vilken sjuk köttmarknad det är! :) Men musiken var som vanligt bra så vi hade en riktigt rolig kväll på dansgolvet.

Idag har jag konstigt nog inte känt av alls att jag drack alkohol igår. Jag måste säga att det var riktigt bra timing att inte bli bakis just idag med tanke på hur mycket som fanns att göra. Det är grejer överallt i hela lägenheten efter att vi har kommit igång med packandet ordentligt. Men några timmar i solen hann vi med också, man måste ju ta vara på det här underbara vädret vi har haft i två dagar. Nu ikväll har Marcus och jag varit nere på stan och ätit middag på Trattoria Comedia. Det här blir ju vår sista kväll i Uppsala som samboende så vi kände att vi ville hitta på nåt mer än att bara sitta hemma i soffan.


Min middag: Canneloni fyllda med spenat och ricotta.

1 kommentar:

Tove sa...

Fin Marcus!