måndag 20 juni 2011

Snabb update

Jag är egentligen jättetrött och skulle behöva gå och göra mig redo för sängen. Men eftersom bloggen har blivit lite åsidosatt tänkte jag att en uppdatering var på sin plats. Så här kommer de viktigaste punkterna som har hänt den senaste tiden:

1. Det går bra på jobbet. Det är faktiskt jätteroligt. Jag lär mig något nytt hela tiden så det känns riktigt bra faktiskt. Jobbarkompisarna är toppen så vi har det riktigt trevligt.

2. Jag har även hunnit med att gå på en anställningsintervju. Det gick bra och jag har blivit kallad till omgång två. Det ska bli väldigt spännande och se hur den intervjun kommer att skilja sig från den första.

3. I helgen var jag med tjejerna i Oxelösund och bodde i Drottning Kristinas Jaktstuga på Jogersö. Vi hade en helt underbar helg med mycket snack och ännu mera mat. För hoppningsvis kan jag bjuda på lite bilder senare. Min kamera dog direkt så jag får förlita mig på de andra tjejerna.

Det var det för nu. Over and out.

1 kommentar:

Carina sa...

Ja det är mycket nu ser jag, bloggen blir lite eftersatt. Det är jobbigt att fylla så mycket som 25år, o jobba heltid. Ja thats life, eller? Kram Carina.