lördag 28 maj 2011

Solglasögon istället för jeans


Idag åkte jag ner på stan för att köpa ett par jeans men fick nöja mig med ett par solglasögon istället. Jag hade äntligen bestämt mig för att köpa ett par Levis curved ID och jag lyckades hitta precis rätt modell och storlek. Jag har aldrig haft på mig ett par jeans som har suttit så bra. Tyvärr fanns bara den modellen i en mörk tvätt och jag vill ha ett par ljusare. Så jag får leta vidare. Nu vet jag iaf vad jag vill ha. Jag kan verkligen rekommendera Carlings i S:t Per-gallerian om ni vill köpa jeans. De var verkligen jättehjälpsamma och det var inte alls jobbigt att säga att jag inte ville ha nåt till sist.

2 kommentarer:

Malin sa...

ett par sånna har jag också! Sitter som en smäck runt rumpan :) Fast jag körde på mörktvätt, köpte ett par ljusa lee istället. Har ju bara haft nudie de senaste åren, men jäklar va obekväma de är innan man gått in dem, de här var sköna från början! Lycka till i jeansjakten! :)

Carina sa...

Tror det räcker med solglas, och hoppas på bara ben resten av sommaren. Kram