tisdag 17 maj 2011

Friskis Ekeby i mitt hjärta

Igår när jag jobbade på Friskis var det en tjej som gick dubbelt med mig. Så brukar vi kalla det när de nya värdarna kommer in och jobbar några pass tillsammans med vana värdar för att lära sig. Då fick jag alltså känna mig lite duktig. :) Det var en jättetrevlig liten tjej och det är hon som ska ta över mitt pass till hösten. Jag blev nästan lite avundsjuk på henne för jag tycker verkligen att det ska bli jättetråkigt att sluta. Just nu har jag faktiskt som roligast med alla som jobbar under mitt pass. Eller så känns det bara som det för att jag vet att det snart är över... Jag kommer iaf att sakna att jobba på Friskis Ekeby. Anläggningen ser inte mycket ut för världen utifrån, men oj vilka härliga människor som jobbar där!

Inga kommentarer: