onsdag 20 april 2011

Kungens cup

Utbildningsdag nummer två är avklarad och det känns faktiskt bättre och bättre. Jag trivs jättebra med de andra "sommarbarnen" som vi kallas. Jag skulle vilja sätta igång redan nästa vecka nu när man har det färskt i minnet. Det känns ju som att en hel del kommer att glömmas bort under tiden som är kvar tills jag börjar jobba i juni. Men det känns ganska skönt att jag är den som börjar sist för då har ju jag massa folk jag kan fråga om hjälp. :)

Jag var och tränade imorse innan jobbet så jag är redan jättetrött. Skulle lätt kunna gå och lägga mig nu. Men finalen i spanska cupen mellan Barcelona och Real har ju inte ens börjat än och den matchen måste man ju se. Men vi får väl se om jag fortfarande är vaken när Pique och grabbarna lyfter Copa del Rey-bucklan.

1 kommentar:

*B sa...

Halaaa Madrid, Aliante Real :D

kram på dig // Bahar