onsdag 16 mars 2011

Tuff träning

Dagens cirkelfyspass var ett av de häftigaste jag varit på. Björn vikarierade och han hade en massa nya, roliga övningar och självklart var det sjukt jobbigt. Jag var helt slut efteråt, mina ben ville inte riktigt bära mig hem.

En av de roligaste övningarna var en kombination av denna och vanliga armhävningar. Istället för att ha en bänk bakom oss hade vi händerna på brädor som stod på båda sidor av oss. Efter en repetition skulle vi flytta fötterna bakom oss och göra en armhävning istället och denna förflyttning skulle göras utan att nudda golvet med fötterna förrän de var i rätt position för armhävningen. Inte helt lätt, men det gick faktiskt. Det är en sån härlig känsla när man klarar av nåt som man inte trodde att man kunde göra.

1 kommentar:

Simone sa...

alltså vad jag blev sugen på cf! björn och jonas är bäst! xD vi måste köra HIT med björn tillsammans nån gång! :)