torsdag 17 mars 2011

Osmart och smärtsamt

Idag har jag inte direkt briljerat med min intelligens. För det första satte jag på mig högklackat när jag åkte iväg till skolan och när jag kom dit valde jag att sätta mig på det övre planet. Inget av detta är speciellt smart om man har sjuk träningsvärk i rumpa och lår. Ju längre dagen led desto hemskare blev det att ta sig upp och ned för trappan. Jag fick nog några konstiga blickar när jag kom stapplande. Hade nog behövt nåt sånt här idag:

Man undrar ju varför jag har slösat bort så många terminer på Uppsala universitet när jag skulle kunnat gå på High heel school. :)

Idag får det bli spinning igen som träning. Det är det enda som fungerar riktigt bra när man har sån här träningsvärk. I och med att du i stort sett gör samma rörelse hela tiden vänjer sig musklerna vid det och smärtan går snabbt över. Jag har försökt gå på step och det var ingen rolig historia.

Inga kommentarer: