tisdag 29 mars 2011

Matchkväll

Idag har jag jobbat hela dagen och timmarna bara flyger iväg när jag sitter med alla dessa siffror. Jag lär mig något nytt hela tiden och jag tycker att det går fortare och fortare även om det så klart inte går lika fort som när mamma gör det.

Ikväll bjöd pappa på tacos innan vi kollade på matchen så jag tänker sova här i natt. Vad kan man säga om matchen då? Jag tyckte att den pendlade mellan att vara riktigt bra och riktigt dålig. Det fanns både ljusglimtar och bottennapp. Zlatans straff måste väl kategoriseras som det senare. Men jag tycker ändå att han får ett godkänt betyg. Vi får vara nöjda med en seger men jag tycker att det var trist att de släppte in ett mål i slutet. Jag tänker mig att målskillnad kan bli viktigt senare om vi ska slåss om att bli bästa tvåa.

1 kommentar:

Carina sa...

Hej igen, vilken otroligt galen sportnörd du är. Inte så konstigt kanske, det finns nog i dina gener. kram.