torsdag 24 mars 2011

Long time no see

Det blev en jättetrevlig kväll igår, men jag hade inte förväntat mig nåt annat heller. Det var väldigt roligt att träffa Eric. Vi som sågs hela dagarna under förra våren ses nu alldeles för sällan. Men det gäller inte bara honom och mig, det gäller alla mina kompisar just nu känns det som. Jag har inte ens träffat tjejerna i porten bredvid på nästan två månader. När man bor så nära varandra tycker man ju att man borde träffas oftare än så. De senaste veckorna har vi försökt få till en date, men de har antingen varit sjuka eller så har jag varit hemma i tuna. Men vi ger inte upp. :)

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Nej, det gör vi verkligen inte! Tycker vi gör ett försök som lyckas snart! :)

carro sa...

Vi måste ses!
Vinkväll, myskväll, what ever - bara vi ses! kram!