måndag 21 mars 2011

Lättnad

Mobilbloggningen verkar inte alltid fungera som det ska för det förra inlägget skrev jag för flera timmar sen.

Precis efter att jag hade skrivit det förra inlägget valde min dator att komma igång igen efter att virusprogrammet fått jobba lite. Gissa om jag blev överlycklig! Det första jag gjorde var att flytta över de Worddokument jag behöver till Dropbox. Egentligen är det urdumt att jag inte har gjort det hela tiden. Det är ju inte direkt jobbigt och det underlättar ju så otroligt mycket om datorn skulle bråka igen. Jag blev riktigt rädd där ett tag att min mest älskade ägodel skulle gå sönder och jag blev verkligen otroligt lättad när den vaknade till liv igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du mår bra Hanna. Jag tänker på dig. Puss & Kram

// masjaoart.blogg.se