fredag 18 mars 2011

Hjälp

Imorgon tänkte jag snylta skjuts hem till Tuna av Marcus familj och spendera kvällen i ett rus av alkohol och hög musik. Men som vanligt tycker jag inte att jag har nåt att ha på mig. Så nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig. Vilken av dessa outfits tycker ni att jag ska satsa på imorgon?


Den nya kjolen från H&M, fast kanske med kortärmat istället.


Födelsedagspresenten från tjejerna.


En gammal klassiker.


Gammal klänning köpt i Thailand som jag aldrig har använt.

Den här nya klänningen från H&M skulle jag helst vilja ha, men den känns alldeles för somrig. Är nog lika bra att vänta lite med den så jag inte hinner tröttna på den också. Dessutom skadar det nog inte att få lite mer färg på kroppen.

2 kommentarer:

m sa...

söta klänningar!

Simone sa...

älskar den sista! men alla är fiiiint! <3