tisdag 8 februari 2011

Plugg och träning - som vanligt

Jag har inte så mycket att skriva om. Det händer inte så mycket just nu, det är bara plugg och träning som gäller. Idag började jag att plugga hemma så att jag skulle kunna titta på super-G samtidigt. Sen åkte jag till juridiska biblioteket för att fortsätta där. Jag fick lov att flytta träningen till 18.30 istället för 17.30 som jag brukar för att jag skulle hinna med det jag behövde. Och det mina vänner, är stort för att vara mig som är så fast i mina vanor. När jag kom hem innan träningen var jag så trött och totalt osugen på att åka iväg till Friskis. Men igår fick jag höra av en gyminstruktör, som också var ledare på det cirkelfyspasset jag gick på förra terminen, att jag såg vältränad ut. Det var ju väldigt peppande, att få bekräftat av en "expert" på ämnet att det man gör ger resultat. :) Det var nog mycket det som gjorde att jag trots allt släpade iväg mig till spinningen idag. Och det är jag väldigt nöjd över nu. Jag behöver sticka iväg och träna för att kunna släppa plugget helt och kunna slappna av på kvällen.

Inga kommentarer: