lördag 19 februari 2011

Livet är en fest

Gårdagskvällen blev väldigt lyckad. När vi kom blev vi först bjudna på bubbel och snittar. Sen blev det en potatis- och laxsallad till varmrätt som var jättegod och så avslutades middagen med en helt underbar efterrätt som ni kunde se i förra inlägget. Karin använder inga recept när hon bakar utan hon hittar på allt på egen hand och det blir verkligen alltid jättebra.

Som vanligt åkte vi ner på stan senare än det var tänkt så det var fullt på både Håpes och Grappa. Därför fick det återigen bli Bishop där vi alla iaf fick sitta tillsammans.

Det måste ha varit riktigt kallt i natt för när jag gick hem från stan trodde jag att jag skulle förfrysa tårna. Det gjorde så jävla ont att jag nästan grät av lättnad när jag äntligen klev innanför dörren.

Nu har precis pappa bjudit på mat och jag ska alldeles strax bege mig hem till mamma och göra mig redo för nästa party. Livet är en fest, eller hur var det? :)

Inga kommentarer: