torsdag 24 februari 2011

Fina femman

I förmiddags hade jag en otrolig huvudvärk som gjorde att jag knappt ville röra på huvudet. Efter några ipren tog jag mig iaf till tvättstugan. Där var det återigen bara en av tre turktumlare som fungerade så jag fick sitta och vänta på den enda som fungerade. Det gjorde ju inte direkt underverk för humöret.

Men nu mår jag däremot mycket bättre efter att ha klarat av seminariet efter lunch. Vi har haft tre väldigt tuffa veckor, men nu lugnar det ner sig lite så det känns jätteskönt. Dessutom fick vi tillbaka arbetet vi lämnade in i tisdags och jag hade fått maxpoängen.

Jag var inte alls nöjd med arbetet när jag lämnade in det så det kom nästan som en chock. Men självklart blev jag mycket glad. Som ni ser är det inte alltid så lätt att tyda lärarens kommentarer, men vad gör det när siffran är så tydlig. :) Nu mår jag alltså mycket bättre och sitter och njuter av sprinten i längd-VM.

Inga kommentarer: