lördag 26 februari 2011

Dagens träning

Nu är jag riktigt nöjd efter att ha genomfört ett skönt träningspass på förmiddagen. Det var riktigt roligt att vara tillbaka på gymmet. Normalt brukar jag springa en halvtimme innan jag börjar med styrkan, men idag värmde jag bara upp i tio minuter och sen blev det fullt fokus på styrketräningen. Det fick framför allt bli ben och jag körde benböj och utfallssteg med fast stång för första gången på jättelänge. Körde även liggande lårcurl och vader innan jag avslutade med baksida lår på pillatesboll.



Man lägger fötterna på bollen, lyfter rumpan och rullar bollen till sig.

Innan det var dags att gå hem körde jag en övning vardera med triceps, biceps och mage.


Magövningen.

Sen jag började med cirkelfysen har jag fått upp ögonen för pilatesbollen. Om den inte tog så stor plats skulle jag gärna ha en sån hemma.

Inga kommentarer: