måndag 17 januari 2011

Weekend in tuna

Det blev verkligen en fullspäckad helg i Eskilstuna. Det började med smörgåstårta i fredags kväll tillsammans med Lasse och Solweig som kom och firade pappa. Men det blev en lugn kväll för jag skulle ju upp tidigt på lördagen och skriva tenta. Klockan nio började det och jag lämnade in ungefär tjugo över två. Då var jag helt slut så det var skönt att kunna slappa nån timme framför Vinterstudion innan jag var tvungen att göra mig iordning inför kvällens festligheter. Halv sju kom Marcus, Oscarssons och Sävströms för att bli bjudna på trerätters middag. Det var jättetrevligt, men halv elva bröt jag och Marcus upp och gick vidare på 30-årsfest. Det var full fart när vi kom och vi fick kämpa för att komma ifatt de andra. :) Klockan hann bli fyra innan jag la huvudet på kudden efter en mycket lyckad lördagskväll!

Söndagen bjöd på middag hos Floods och födelsedagskalas hos Masja. Mycket tårta blev det den här helgen. Vi var tillbaka i Uppsala klockan åtta och då gick vi direkt upp till tjejerna för avskedsfika. Underbara Sofia Norberg flyttar till New York på onsdag och det var sista gången vi träffade henne innan hon åker. Det kommer bli så tomt här utan henne.

Inga kommentarer: