måndag 10 januari 2011

Igång igen

Ikväll jobbade jag mitt första pass på Friskis för vårterminen och det var full fart. Alla ville fylla på sina träningskort och betala årets medlemsavgift så vi fick verkligen känna att vi levde. Hjärnan kokar nästan, men ändå är det då det är som roligast, när man har att göra hela tiden. Idag hade vi hjälp av en ny värd som jobbade extra och det behövs verkligen de första veckorna. Men jag kommer nog ha att göra hela terminen för jag ska tydligen jobba själv. Annars brukar det alltid vara två värdar och en receptionist, men nu blir jag ensam värd. Men det kommer nog gå bra.

Annars har dagen bara bestått av plugg till arbetsrättstentan på lördag. Idag har jag till exempel gått igenom vilka rättigheter arbetsgivare har att utföra drogtester på sina anställda. Det är riktigt intressant och det är nog det roligaste tentaplugget jag har haft.

Nu säger jag gnägg och går och lägger mig! :)

1 kommentar:

Malin sa...

Härlig bild!! :D