söndag 21 november 2010

Eskilstuna levererar

Vilken underbar helg jag har haft! I fredags hade jag tjejkväll med mamma, Carina, Karin, Josse och lilla söta Kayla. Vi hade jättetrevligt och mamma bjöd på supergod mat.

Igår började jag dagen med ett spinningpass innan jag mötte upp tjejerna för lunch på stan. Tove var också hemma i stan över dagen och Katarina svängde också förbi Eskilstuna. Det är inte ofta vi träffas så många tjejer samtidigt så jag skulle nog ha kunnat suttit kvar där hur länge som helst. Men jag hann med en middag med pappa också innan jag åkte hem till Camilla. Förväntningarna på kvällen var inte speciellt stora när Karin lämnade återbud och det bara blev jag och Camilla. Men vi strålade samman med Marcus kompisar och hade en av de roligaste kvällarna på länge. Jag skrattade så mycket så jag fick ont i magen. :)

Idag såg pappa och jag Guif vinna med tjugo bollar över det bosniska laget de mötte i Challenge cup. Inte direkt någon spännande match, men det är kul att se de unga killarna prestera. Nu väntar en lugn kväll och imorgon åker jag tillbaka till Uppsala efter en perfekt hemmahelg.

Inga kommentarer: