måndag 18 oktober 2010

Ny vecka

Jag hade tänkt åka hem ifrån Eskilstuna igår kväll, men det gick så dåligt med tåg. Så istället fick jag skjuts med pappa till Västerås och tog tåget därifrån imorse. Mycket smidigt. Kortare restid och billigare biljettpris. Så kom jag hem i skaplig tid också så att jag hann med en hel del plugg idag. Det är jag som är ansvarig för att sammanställa vår uppgift i arbetsrätten som ska vara inlämnad på fredag så den här veckan blir långt ifrån lika lugn som förra. Dessutom behagade läraren i beskattningsrätt lägga upp nästa avsnitt i fredags eftermiddag så nu har jag en vecka att ta igen i den kursen också. Känns inte direkt inspirerande.

Det är iaf bra att jag har någonting att se fram emot i veckan. I helgen får jag nämligen besök av de här pinglorna:

Inga kommentarer: