tisdag 12 oktober 2010

Läget just nu

I arbetsrättskursen har vi en gruppuppgift som ska vara inlämnad nästa fredag. Vi har bestämt att alla i gruppen ska lösa uppgiften individuellt först och skicka sitt förslag till de andra senast på söndag. Jag blev klar med den uppgiften redan igår och tänkte därför att jag skulle ägna resten av veckan åt beskattningsrätt. Men den kursen måste vara den sämsta jag varit med om.

Ingen lärare har varit inne på hemsidan sedan den 26 september och då skrev han att han hade börjat rätta vår första inlämningsuppgift och att vi skulle få svaret inom några dagar. Nu, mer än två veckor senare, har vi fortfarande inte hört något. Sjukt dåligt! Dessutom skulle vi börja med ett nytt avsnitt den här veckan men har det kommit upp någon information om vad detta avsnitt ska handla om? Självklart inte! Så jag har ingen aning om vad jag ska ägna mig åt. Och med tanke på att jag redan är klar med det som ska göras i arbetsrätten så har jag inte så mycket annat val än att bara softa. Och det vore ju jätteskönt om jag visste att jag inte skulle behöva betala för det i ett senare läge. Jag behöver nog inte förklara närmare hur irriterad jag är.

Inga kommentarer: