onsdag 27 oktober 2010

Irritationsmoment i pluggvärlden

Jag åkte hem tidigt från Eskilstuna igår morse. Eftersom det inte blev nåt pluggande gjort i måndags tyckte jag att det var bäst att komma hem skapligt så att jag skulle kunna komma igång med inlämningsuppgiften i beskattningsrätten som ska vara klar på fredag. Tror ni att de hade lagt upp den uppgiften då när jag kom hem? Självklart inte! Läs inte en distanskurs från högskolan i Kristianstad om ni inte absolut måste. Det är så dåligt skött!

Idag var iaf uppgiften upplagd och då är de så generösa att vi får helgen på oss också att lösa den. Inlämningen ska nu nämligen ske på måndag istället. Det var väl snällt?!

Kursen går bara på helfart så de måste ju förstå att vi studenter har annat att göra också. Men de gör det ju omöjligt för oss att planera och det ställer ju till problem med det andra vi ägnar oss åt också.

Aja, nu har jag iaf fått avreagera mig lite. Måste försöka få upp motivationen lite inför den här uppgiften så att jag slipper få samma kommentar som förra gången: "Med viss tvekan godkänd. Titta ordentligt på lösningen." Men jag känner ju inte direkt peppen.

1 kommentar:

Tove sa...

Whaaaat?! Med så dålig service ska de inte göra annat än godkänna inlämningsuppgifterna! Spydiga kommentarer går bort!!!!