onsdag 20 oktober 2010

Fotboll och första önskningarna

Sitter och kollar på Barcelona-Köpenhamn och blir lite avundsjuk på danskarna. Tänk om vi kunde få ett svenskt lag att heja på i Champions league. Men med tanke på kvaliteten på Allsvenskan lär det väl dröja ett bra tag.

I pausen sitter jag och surfar runt lite och "fönstershoppar" på Ellos. Eftersom jag inte har råd att köpa nåt själv just nu lägger jag härmed upp dem på min önskelista inför julen. Lite väl tidigt även för mig, men det kanske är nån som vill ha lite framförhållning i år. :) Mina trogna läsare kommer kanske ihåg att jag köpte en lila stickad tröja från Ellos. Den tröjan fullkomligen älskar jag och skulle därför kunna tänka mig en till i en annan färg (samma storlek 38/40). Framförallt den dimblå, men även den blekgröna är fin. Ni hittar dem här.

Tröjorna kostar 149 kr/styck och eftersom att man måste handla för minst 200 kr så kan man ju alltid fylla ut det med något, till exempel ett armband eller ett halsband. :)

Inga kommentarer: