tisdag 8 juni 2010

Sommarlov

I torsdags lämnade jag och Eric in uppsatsen och direkt infann sig en otrolig frihetskänsla. Självklart var vi tvungna att fira detta i tre dagar. I torsdags på Stocken, i fredags med ursprungsgänget och i lördags med ett nytt gäng. I lördags lyxade vi till det lite extra för att fira vår kandidatexamen. Vi träffades hemma hos Madde för några glas mousserande och jättegoda snittar innan vi gick ner till Hambergs fisk och åt skaldjursplatå. Det kan faktiskt ha varit det godaste jag någonsin ätit. Vi tog in ett helt underbart vin också så det kunde inte ha varit bättre. Kvällen avslutades på BJ med shots och dans.

Sen i söndags är vi hemma i Eskilstuna och har sommarlov. Min statistikkurs börjar inte förrän på måndag så jag är helt ledig den här veckan. Igår träffade jag tjejerna för första gången eftersom Josse fyllde år och vi kunde inte sluta prata. :) Jag ser fram emot en sommar med många liknande kvällar.

Inga kommentarer: