söndag 25 april 2010

Slutkörd men kär

Sen i tisdags har jag lagt ner ungefär 65 timmar på uppsatsen. Idag när jag åkte ifrån skolan kändes det som att min hjärna hade brunnit upp. Jag har aldrig känt mig så mentalt utmattad. Men efter en promenad i det fina vädret orkade jag köra några timmar till. Man orkar mer än man tror helt enkelt. Men jag vet inte vad jag skulle göra utan den här mannen:

Det är han som ser till att jag får mat i magen. Han handlar, lagar mat och diskar. Dessutom får jag ligga på hans bröst och han drar fingrarna genom mitt hår när jag behöver slappna av lite. Det är det enda som fungerar när jag är så här uppstressad.

4 kommentarer:

Tove sa...

Fint. <3

Karin Malmlöf sa...

Heja Marcus! :)

Karin Malmlöf sa...

btw är bilden tagen i Nice?

Hanna sa...

Det skulle man faktiskt kunna tro. Men bilden är faktiskt tagen i somras på Samos. :)