onsdag 3 mars 2010

Feken gör det igen

Idag har jag haft en heldag i skolan som avslutades med en föreläsning 15-18. Inte en av institutionens bättre idéer att lägga den så dags. Energinivån var inte direkt på topp i salen.

Direkt efter varje föreläsning läggs ett webbprov upp som vi sedan har 24 timmar på oss att lösa. Eftersom att jag inte skulle ha någon tid att göra det imorgon då Eric och jag ska sitta med uppsatsen hade jag planerat att göra det ikväll. Men jag borde ha lärt mig vid det här laget att det inte är någon idé att planera när man har med företagsekonomiska institutionen att göra. När jag kom hem hade jag fått mail från kursansvarige att provet inte läggs upp förrän imorgon bitti kl 8.00 pga att det inte är tillräckligt "validerad" ännu. Slänga sig med fina ord kan han, men inte be om ursäkt pga de problem detta medför för oss studenter. Nej, han tror att det räcker med att vi får 24 timmar på oss från 8.00 istället. Det var ju verkligen jättesnällt. För jag vill hemskt gärna sitta med webbprovet imorgon efter 18.00 istället för att göra mig redo för Stocken. Verkligen. Tack för den!

Inga kommentarer: