tisdag 23 februari 2010

Nya tag

Nu är vi tillbaka i Uppsala igen efter fyra dagar hemma i Eskilstuna. Jag brukar inte längta hem, men nu var det faktiskt riktigt skönt att träffa familj och vänner. Jag tog mig friheten att känna mig lite ledig några dagar och det var verkligen välbehövligt. Det var första dagarna på tre veckor som jag inte ägnade en enda minut åt plugg. Jag är inne i en liten svacka just nu och tycker inte direkt att skolan är jätterolig. Desto roligare är OS så jag fokuserar på det och hyllar Charlotte Kalla och Anna Haag ytterligare en gång. Visst kändes det liiiiite surt när de var så nära guldet, men ett silver är grymt bra det också!

Nu måste jag snart börja ladda inför kvällens tävlingar. Det är tur att jag har nåt att se fram emot annars skulle jag aldrig orka ta mig igenom de här jävla artiklarna.

Inga kommentarer: