onsdag 27 januari 2010

Snabb onsdag

Jag lyckades få en plats på Financial accounting imorse. Men usch, vad stressigt det var! Alla platser var slut på några sekunder. När jag gick in var jag nummer åtta eller nåt sånt och när sidan hade laddats om efter att jag anmält mig var alla platser slut. Det kändes som att jag hade vunnit en tävling. Men priset är att jag nu får läsa fyra forskningsartiklar om goodwill. Wihooo!!!

Nej, man kanske inte blir riktigt så glad. Men det känns iaf skönt att veta vad man ska ägna dagarna åt framöver.

Jag har nyss avslutat ett värdpass på Friskis och nu slänger jag i mig lite mat innan jag och Marcus ska gå på bio. Snabba cash blir det såklart!

2 kommentarer:

Evelina sa...

woho vad rolig med ännu mer plugg!:P
Var folmen bra? camilla sa att den inte var så lik boken, men att det var en bra film.
Vi ska nog också gå och se den! Pusss :)

Anonym sa...

Grattis Hanna! Fyra forskningsartiklar om goodwill låter väl sådär.....men jag tror att det här kommer att passa dig. Puss Mamma