måndag 25 januari 2010

Efter helgen

Jag har haft en jättebra helg med tjejerna på besök. De hade redan kommit hit i fredags när jag kom hem från Friskis. Då åt vi en trerätters middag och hade en jättetrevlig kväll. Camilla och Josse åkte hem i lördags, men de andra stannade kvar och var med på en liten fest här på kvällen.

Det var verkligen jättekul att de kom och hälsade på. Men för lite sömn och lite för mycket stress satte sina spår. Så idag har jag faktiskt stannat hemma hela dagen. Jag gick upp tidigt i morse för att hinna till skolan till åtta. Men det slutade med att jag la mig i soffan och sov till tolv istället. Har mått illa nästan hela dagen så träningspasset fick också avbokas.

1 kommentar:

Anna sa...

Oj då, lät inge bra! Hoppas du mår bättre imorn då.. Var jättemysigt att vi fick komma, du är en mycket bra värdinna Hanna :) Puss