onsdag 2 december 2009

Onsdag

Igår blev tapetseringen helt klar så nu har vi kunnat ställa tillbaka alla möbler, städa och julpynta. Till och med vår lilla gran har redan åkt fram.

Snart ska jag åka till Friskis och träffa min fadder som ska lära mig allt jag behöver veta inför vårterminen när jag ska vara värd. I måndags var jag på möte med alla andra nya värdar och det visade sig att jag är den enda nya som ska vara på Ekeby. Vi fick en massa papper, namnbricka och nyckel. Det tog mig två år på Telia innan jag fick en egen nyckel, men här får man en innan man ens har börjat. :)

Sen ska jag träffa fina Sofia och lyssna på Winnerbäck hela kvällen.

2 kommentarer:

Sofia Norberg sa...

Nu har ja övertalat lilla Malin att krypa ur sin boning och ta sig hit också! Va mysigt vi ska ha ikväll =)

tove sa...

Ska du bli värd?! Va kul! :) Då kommer jag kanske och spinnar hos dig i vår.. Puss!