måndag 30 november 2009

Ineffektiv måndag

Idag har vi äntligen en målare här. Han har lovat att det ena rummet ska vara klart idag och att han förmodligen hinner börja på det andra också.

Vi har ingenting i skolan idag så jag tänkte vara hemma hela dagen och plugga. Det går inte jättebra. Det finns bara ett enda ställe att sitta på i hela lägenheten och det är i soffan. Och jag kan inte plugga i soffan. Det går inte att skriva för man får lov att sitta i en så konstig ställning. Och det är för bekvämt för att sitta och läsa. Det är nästan så att jag somnar. På förmiddagen blev jag så trött att jag var tvungen att lägga mig ner och sluta ögonen en stund. Jag är inte jätteeffektiv med andra ord.

Jag sitter framför datorn istället och njuter av Zlatans mål. Det kan man se om och om igen.

Inga kommentarer: