måndag 2 november 2009

Imorgon är en annan dag

Idag är det sista dagen jag kan slappa utan dåligt samvete. Imorgon börjar nästa kurs - Beskattningsrätt. Marcus började sin VFU idag. Så de närmaste sju veckorna kommer han att vara ute i Stenhagen måndag till fredag. Eftersom att han kommer att behöva ha matlåda med sig varje dag och jag kommer att få sköta den mesta markservicen eftersom att jag är hemma så mycket mer än honom bestämde jag mig för att få ett litet försprång. Därför är det idag matlagningsdag. Trots att vi redan har några matlådor i kylen så har jag ändå lagat en kycklingrätt och tänker göra lasagne lite senare. Det är bra med mat som går att frysa in. Jag tycker att det räcker med att laga mat en gång om dagen så då är det skönt att ha lite lådor att ta av.

För övrigt har ni väl inte missat att ni kan se Redbergslid-Guif här ikväll. Viktig match som de nästan måste vinna.

Inga kommentarer: