lördag 7 november 2009

I did it!

Jag klarade av fyra timmars spinning! Jag trodde att det skulle vara fyra vanliga medelpass efter varandra. (Ett medelpass innebär ungefär 45 min på cykeln inklusive några minuter för uppvärmning och nedvarvning.) Men det vara bara den första och den tredje ledaren som körde sina vanliga medelpass. Den andra körde ett 60-pass (alltså 60 min) och den sista hade lagt till tre extra låtar på sitt pass.

Man fick ju lov att hålla igen lite i början och det var inte helt lätt. Svårt att veta hur mycket motstånd man skulle våga lägga på. Man vill ju inte att benen ska stumna direkt. Det var faktiskt ingen fara alls för flåset, det var benen som var det värsta. Under det tredje passet började det göra ont lite varstans.

Det var riktigt jobbigt, men också väldigt roligt! Men nu börjar jag bli sjukt trött så om ni ursäktar ska jag dö en stund i soffan.

2 kommentarer:

karin sa...

:D

tove sa...

Jag är SÅ imponerad!