tisdag 3 november 2009

Det går bra nu

Nu ska jag vara sådär sjukt osvensk och berätta hur jävla bra jag är. Eller inte riktigt, men jag är i alla fall väldigt nöjd över tentaresultatet vi fick reda på idag. 30 av 36 poäng räckte gott och väl eftersom att jag bara behövde 18. Men mest stolt är jag över att ha fått full pott på en 15-poängsfråga. Det är nästan omöjligt. Man brukar alltid missa något på en så omfattande fråga. Så nu när jag har fått skryta lite kan jag återgå till Champions league.

3 kommentarer:

Malin sa...

Grattis! Vad duktig du är! Klart man skall skryta över en sån bedrift :) Kul att se dig idag förresten!

Tove sa...

Bra jobbat! Gissar att juridiken passar dig? :) Sträck på dig och njut! Skryta får man absolut göra!

Anonym sa...

Härligt! - du är så jävla bra!!
//Mamma