torsdag 15 oktober 2009

Hjälp!

Nästa fredag ska till Carina och fixa håret. Men jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra. Det är där ni kommer in. Vad tycker ni att jag ska göra med det här barret? Ska jag fortsätta på den inslagna banan med "långt" och ljust? Eller ska jag gå tillbaka till den korta pagen? Börjar det bli dags att bli lite mörkare till hösten? Lite röd kanske? Var inte blyga nu, jag vill ha så mycket förslag som möjligt. Jag räknar med er! Kommentera, kommentera, kommentera!!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Shuu H!

Nu ska du åka och träna. Eftersom jag inte fick säga vad jag tyckte "face to face" som du uttryckte det så säger jag att du ska färga håret jättemörkt och låta det växa! =) Puss puss /MF

Anna sa...

Jag tror jag håller med Marcus (gissar jag) och tycker mörkt långt. Du har ju haft ljust långt och kort mörkt nu senast så det är väl bara det som återstår :) Men du är alltid fin Hanna! Nu ska jag snart iväg och kolla på handboll, damernas em-kval! Puss

lillis sa...

Jag skulle latt sagt morkt men nu sag det ju valdigt snyggt ut pa denna bild med ljust. Fast a andra sidan var du javligt snygg pa den dar bilden med morkt har hemma hos pappa sa jag far nog sta fast vid morkt. Och kanske langt.... fast inte for langt. Eeeeh ja det var val tydligt och bra. Sorry klockan ar sent!

Tove sa...

Jag följer den påbörjade trenden och röstar för långt! Färgen känner jag mig lite mer osäker på, du är jättefin i ljust. Men jag vet samtidigt att man längtar efter mer färg när hösten/vintern kommer.. Jag röstar för höstigt rödbrun!

(Älskar förresten att MF kommunicerar sin åsik genom bloggen)

Josephine sa...

långt och ljust slår jag ett slag för =) hahah skönt att ni inte verkar prata med varandra hemma hos er =) puss

Sofia sa...

Långt och mörkt nu när vi går mot mörkare tider och sen får du bli ljusare igen till våren/sommaren :)