lördag 24 oktober 2009

Hårigt

Nu är ni allt bra nyfikna på hur jag ser ut va? Men jag tror jag håller lite på det. Jag kan iaf avslöja så mycket att vi gjorde folieslingor. Nöjd blev jag, men det blir jag alltid. Tycker att det är så skönt med förändring, jag tröttnar så fort.

Längden på håret är ett problem. Jag har ju bestämt mig för att jag ska försöka spara det nu. Men problemet är att jag tappar ganska mycket hår och då blir topparna så tunna och slits jättemycket. När jag har kortare hår får inte detta lika stor effekt eftersom håret växer ut fortare och det då inte hinner slitas lika mycket. Dessutom tycker jag att håret mår bättre och att jag inte tappar lika mycket när jag har kort hår. Men just nu tappar jag inte så mycket så om jag kan hålla det så kanske det kan fungera. Annars måste jag nog klippa det iaf.

Inga kommentarer: